Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

14 January, 2006

補習摸門釘 / Carpark North簡介

連續幾天早起身了~
起身出去補堂,11:15英文,Calvin Sun。

出到去,我補開果間冇開-___-
去總校搵,拆左!唔係執凹下話?

仲比看更凶,問我上去做乜-__-

結果番到屋企,冇同阿媽食飯。
抖左陣就自己出去又一城喇,心血來潮,吸收文化使個心舒服D!

Page One之行,逗留了三個多小時。
franc franc都沒甚麼特別呀,只是一直也不買不回那個可愛Memo。

番到屋企,訓………7點就有得食飯喇!~
阿媽煮長通粉!又是我的favourite!可惜今次乾左少少,
食飯時睇應該係港台比錢拍果部"獨立電影"。
都Ok ge!起馬d位唔會拖得太耐!

"林海峰 - 三字頭",對於係林海峰gropies多年ge我,呢張專輯有少少唔同。
比起之前ge所有專輯與B-side曲目…這張"更表面化"(請容許我這樣說)
的專輯一點也不耐聽。
不像從前的大碟,十首曲目十個不同社會面貌。如"Goodtimes"與"的士夠格"般。
現在…講黎講去都係果D野。
有點..."唔知話緊人定話緊自己",自嘲,也不算。過份利用社會身份罷了。
真不希望他變成這樣,但也沒辦法。希望來年的軟硬會成熟而老練一點吧。

番入房就同邱林傑玩cam,都玩左幾耐呀!~

The Eighties Matchbox B-Line Disaster突然成為我打呢篇blog的良伴,
有機會就為各位upload一下!

--------------------------------------------------------------------------------------
是日熱播 - Carpark North - Transparent[right click>save as]
來自丹麥的三人electro-rock樂隊,由Lau Højen(主音/結他),
Søren Balsner(和音,Bass),Morten Thorhauge (敲擊樂器)組成,
為大家上載的Transparent,看歌名便知道是講述有關父母離異。
以第一身的"叫喊式"歌詞點出孩童心靈受挫。

他們揚言不要遵從"短暫的流行",強調搖滾需要多邊且充滿力量,
副歌需要深入的旋律,採用的電子sample則需要實在與能掌握。

三位成員同樣是音樂技巧超卓的programmer,03年推出的同名大碟,
動用了36位和唱者,而派台single - "Human"則找到曾為
Beck,B.R.M.C.,P. Diddy等音樂人監督的Michael Patterson
為他們錄音,展現了妖氣與流行的絕美平衡。

www.carparknorth.dk

2 Comments:

Blogger JAN LUKE said...

你寫林海峰的一段令我諗起剛過去的商台頒獎禮上,他與一眾歌手同台,卻唱著"流行曲"的好趣情景,,,

January 15, 2006 4:11 a.m.

 
Blogger 細孖匡 said...

哈,我冇睇到…係點架?~~~!~

January 15, 2006 4:16 a.m.

 

Post a Comment

<< Home