Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

04 March, 2006

馳文遣字不靈光?不用怕 - Podcast!Odeo幫到你

Image hosting by Photobucket
很多人想踏足blog層面卻又苦於用字不精的環境之中。點好呢?
自古用字唔叻就不如靠把口!開番個Podcast電台,可以利用近似
的方法去讓自己的意見宣揚開去,只要你有一部電腦和一支咪,
就算不懂錄音技術和建網技巧都可以成為一台之主。

一向也很少人談論Podcast電台的申請方法和維持過程,現在為大家
介紹Odeo.com,這個網站的服務費用全免,由Blooger.com創辦人
Evan Williams作建立。簡單易用的Odem實在非常user-friendly,
登記之後,網站會集中為你處理錄音、儲存、上載、轉碼、發布、
管理等等事務。

由「Record」到「Stop」再到「Save Recordings」一切都來得簡單容易,
之後更可以透過網站中的電子邀請函功能使朋友來臨。

http//www.odeo.com
http://podcast.focusing.com.tw
-------------------------------------------------------------------------------
是日熱播 - Socratic - Lunch For The Sky[right click >save as]

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

天哪
這裡實在太豐富了
我想我有音樂的問題時
才應該請問您阿XD

March 05, 2006 3:42 p.m.

 
Blogger 細孖匡 said...

呀,mansun你都實在太誇獎我喇!我年紀都唔算大呀,耹聽經驗都還有待增進呀!以後多d交流!互相分享!

p.s.,,,你的BLOG我唔知點解上唔到呀~遲D再試試先~我把你放在blog links那邊!

March 05, 2006 6:32 p.m.

 
Anonymous Anonymous said...

近來想找找更多音樂聽聽.多謝推介. :)

p.s. 你的版面在safari 裡看有些圖移了位啊。Firefox 好fit. :)

March 08, 2006 11:32 p.m.

 
Blogger 細孖匡 said...

lorelei你好!不用客氣……啊…其實我都唔知點解在其他browser睇我個blog就會有對錯位ge問題…而Firefox唔會,都唔知係好定唔好喇....~!!~

lorelei不妨下次留下聯絡方法!

March 13, 2006 11:18 p.m.

 
Anonymous Anonymous said...

Hey~!細孖...

尋日係街聽到一首歌好好聽...
我估你會識...
可以幫我諗諗嘛?!

其中一句歌詞係...
「I want to hold you hold you hold you tight~!」

Thanks

March 21, 2006 2:26 p.m.

 
Blogger 細孖匡 said...

哇,,,咁樣比句歌詞我,
我好難幫你搵架喎…有時唔會記歌詞架麻…
你下次哼下/形容下/講下比我聽~
或者你o係邊度聽,會影響到我搵唔搵到呢!

March 22, 2006 1:40 a.m.

 

Post a Comment

<< Home