Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

19 March, 2006

本地文壇新氣象 - 《字花》

沒有打Blog近兩星期了…!希望大家沒有離棄我吧!(笑)

Image hosting by Photobucket
因政府資助減少而被逼停刊,《文學世紀》的悲慘故事
沒有打沉一班有志創作的年輕人,由呂永佳、麥樹堅等
屢得文學獎的浸會大學中文系學生創辦的《月台》也將
於本星期上場。

可是最令我期待的,卻是計劃了近半年的《字花》,
由八位年輕人組成的字花編輯委員會志在將《字花》
拉近群眾,令範圍更廣的讀者能夠感受書中的氣象。
重視評論,至重視書中的多樣化,務求令文學雜誌化身
成更具代表性的文化刊物,書中包括有外國書評、白雙
全的行為藝術等。而每期也分為兩部份,一部份較大眾
化,另一部份則著重深澀分析。創刊號更會加入台灣、
大陸的文章等。

定位得清楚,行動自然快捷,可惜八位成員各有正常的
工作,千等萬等也必需在四月中旬才能夠出版,
到時希望買到吧!只印二千本咋!

伸延資料:
字花Blog : http://fleursdeslettres.blogspot.com
字花官網 : http://fleursdeslettres.com
---------------------------------------------------------------------------------
買到Sigur Ros 4月7日 HK Live的門票了!第一行!
近期常聽一位瑞典朋友Niels的樂隊Shiloh的樂曲,
他們還沒有與任何廠牌簽約呢!努力!
本期熱播 - Shiloh - Stella Ny Test [right click > save as]

4 Comments:

Blogger Noise Kelvin said...

終於等到你ge新作 ^^

本野有興趣,邊度有得買呢 ~?

wow ..近距離見到Sigar Ros喎...聽聞佢地個live好有水準..enjoy the show ~

March 22, 2006 2:26 p.m.

 
Anonymous Anonymous said...

哈,我也買了 Sigur Ros ,但我買的是 HK$450 那種。期待!

March 23, 2006 10:18 a.m.

 
Blogger 細孖匡 said...

Kelvin,哈…之前提唔起勁打Blog呀,而家好D喇!~
本野下個月16號出,其實我都唔太肯定邊度會有,但佢地個官網話商務印書局會幫手,我諗果兩日我會去商務睇下,如果冇就會去Kubrick/PageOne呢類型地方睇下…!

其實我投左稿…希望登啦!哈哈

唔,Sigur Ros D Show好大排場…哈哈!

Ken,我講就講第一行,但係都座幾側…隨時你果邊好玩過我呢!~當晚之後大家分享下!

March 24, 2006 12:05 a.m.

 
Blogger Noise Kelvin said...

哦..等我留意下(本野)先 ..thx

March 24, 2006 9:16 a.m.

 

Post a Comment

<< Home